Nana's interview

szombat, február 28, 2015

Blogolási koromat tekintve friss vagyok a pályát és az egyik blogger akire kezdetektől felnéztem Nana volt. Így amikor láttam és hallottam - tőle is - márkájának megjelenéséről, rögtön tudtam, hogy erről bejegyzést kell készítenem! Így tehát fogadjátok a Nanával készített rövid interjúmat, illetve csodálatos képeket és őszinte jószívvel ajánlom, hogy látogassatok el hozzá a Nana's-ba

◄ I N T E R J Ú ►

Bizonyára sokakat érdekelhet, mi késztetett arra, hogy tervezőasztal mögé ülj és ne csak más tervezők ruhadarabjait viseld?
Két dolog. Eszrészről az, hogy kiskorom óta vonzanak a kreatív dolgok, mint a rajzolás a festés, vagy a fotózás. Nem tudok el lenni anélkül, hogy ne „alkotnék” valamit. Így jött a tervezés is. A másik oldalon pedig ott van a több, a 2 és fél éves tapasztalatom a divatblogolás területén - számtalan mennyiségű outfit fotózáson vagyok már túl, és egyszerűen volt egy bizonyos pont, ahol meguntam azoknak a fast fashion üzleteknek a kínálatát, amiket az ember megengedhet magának és azt gondoltam, hogy erre én is képes vagyok.  Ráadásul ezzel a gondolattal nem voltam egyedül, így belevágtam. A teljesen tudatosan felépített koncepció lényege az egyedi, de mégis elérhető árú ruhák!



Mi motivált a márka elindításakor és a stílus megalkotásához?
Részben magamból indultam ki részben pedig a sokéves tapasztalatomból, amit a blogolásból szereztem. Megpróbáltam felállítani az egyensúlyt a divatos a hordható kategória között és olyan ruhákat tervezni, amelyeket az olvasóim is és én is szívesen hordanék. 


Voltak nehézségek, amikkel szembe kellett nézned? 
Erről két könyvet is tudnék írni:D Amikor augusztusban nekiálltam, sejtettem, hogy nem lesz egyszerű, de még álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi bukkanóba ütközöm. Sajnos nagyon nehéz itthon megtalálni a megfelelő minőségű anyagokat és kellékeket, a szegényes választékról nem is beszélve. De a legnehezebb része a dolognak az volt, hogy megtaláljam azokat az embereket, akikkel szívesen dolgozom együtt, akikre számíthatok és akikben megbízom. 




Beszélhetünk e kifejezett célközönségről és ha igen milyen csoportokat sorolnál ide, kiknek szánod a ruháidat?
Mondhatjuk, hogy a célközönségem a márka elindításakor az olvasóim voltak. A ruhák stílusát, anyagát és szabásvonalait tekintve, leginkább a 16 és 35 év közötti nőknek ajánlom. Olyanokanak, akik nyomon követik az aktuális trendeket, és szeretnének egyedi ruhákat, megengedhető áron.




You Might Also Like

2 megjegyzés

Népszerű Bejegyzések

Facebook

Instagram

Subscribe